Siirry sisältöön
Saavutettavuus on brändinrakennusteko

Saavutettavuus on brändinrakennusteko

Torstai 5.6. klo 10−11.00
Webinaari 

Vain hyvä ja huono käyttökokemus jää mieleen, keskinkertainen ei kiinnosta ketään.

Minkälaisen mielikuvan yrityksesi digitaaliset palvelut antavat asiakkaille? Voitko oikeasti jättää huomiotta ihmiset, jotka tarvitsevat saavutettavuutta, tai tarjota huonon käyttökokemuksen käyttäjillesi?

Esteettömyysdirektiivin myötä yhä useamman yksityisen sektorin yrityksen on otettava saavutettavuus huomioon palveluissaan. Mutta jopa lain ulkopuolella olevien yritysten on syytä kehittää palveluidensa käytettävyyttä ja saavutettavuutta. Hyvä digitaalinen kokemus kaikille on paitsi osa sosiaalista vastuullisuutta myös merkittävä brändin rakennusteko.

Suurin osa palveluista on nykyään digitaalisessa muodossa. Jos asiakkaasi kokevat palvelusi vaikeaksi käyttää tai vaikeasti ymmärrettäväksi, mitä se tekee brändillesi? Entä jos tarjoatkin sujuvat ja miellyttävät palvelut, jotka palvelevat kaikkia käyttäjiä? Keskinkertaisuus jää nopeasti unholaan, mutta parhaat ja huonot kokemukset muistetaan. Kumpaan kategoriaan yrityksesi kuuluu?

Tässä koulutuksessa opit, miten saavutettavuus voidaan integroida saumattomasti brändimielikuvan rakentamiseen.

Koulutus on suunnattu yrityksille, joita koskee esteettömyysdirektiivi ja saavutettavuuslainsäädäntö. Se on erityisesti suunnattu yrityksille, joille vastuullisuus on olennainen osa asiakaskokemusta ja jotka haluavat vahvistaa brändiään digitaalisten palveluidensa avulla.

Koulutuksen ilmoittautumisaika päättyy 3.6.2025.

Huomioithan, että tapahtumiemme osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia ja ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos koulutuksistamme herää kysyttävää tai tarvitset apua, jäsenpalvelumme auttaa mielellään! Yhteystietomme löydät täältä » 

Koulutus on maksuton MMA:n jäsenille. Etkö ole vielä jäsen? Lue lisää jäsenyydestämme ja tule mukaan omiesi joukkoon!